A href problème

Salut, qu’est ce qui cloche dans mon code svp ? le texte d’ancrage me semble être le bon et bien encadré, pourquoi ça plante ?! Merci !

1 Like

It looks like you are translating freeCodeCamp to French in your browser. The problem is that freeCodeCamp is only in English. Where you see a requirement for “photos de chat” the real requirement is for “cat photos”. That is why the test is failing. I can imagine how frustrating that is. There are plans for translation in the future, but that will take time.

1 Like

Merci c’est bien ça !! il fallait mettre cat photos ! merci de m’avoir débloqué, et oui tant pis pour le français, mais je crois qu’il faut s’habituer à l’anglais ^^

Good luck! I hope that the English doesn’t cause too many problems. We’ll do our best to help out any time you get stuck. Happy coding!

C 'est adorable Leslie, je découvre freecodecamp et c’est une véritable MINE D’OR. J’imagine que la maitrise de “l’anglais technique” est aussi une qualité requise pour devenir développeur… donc j’en prendrais mon parti !