Commentaire page d'hommage

Salut a tous
J’ai terminer ma page d’hommage j’aimerais avoir des commentaires ou des critiques constructives sur des choses a améliorer
https://codepen.io/whd-srh/pen/abmobVx?editors=1100

Salut,

Félicitations! J’aime bien les couleurs et j’adore les liens avec les images!

Merci beaucoup j’ai aussi mis une vidéo en lien dans le bouton juste avant le pied de page

1 Like

Your page looks good @Doudi-srh. Something to revisit;

• Run your HTML code through the W3C validator.
    • There are HTML coding errors you should be aware of and address.
    • Since copy/paste from codepen you can ignore the first warning and first two errors.

On a side note, his name is spelled incorrectly on your page. It should be Muhammed Ali

Sur une note latérale c’est à dire ? Quel endroit exactement ?

There are nine places where the incorrect spelling “Mohamed” appears.

Il y a neuf endroits où l’orthographe incorrecte “Mohamed” apparaît.

D’accord j’en ai trouvé plus ou j’avais mal orthographié dont certains était dans les attribut “alt” je sais pas si c’était nécessaire de les modifier également

I think your page looks good.

For your question about alt text misspellings, I think it is important to correct those too. It would help those with screen readers.

Très bien oui dans le doute j’ai préférer les modifier également merci pour votre retour

One instance of the alt attribute is used correctly. The other ones are not. Reference the W3C validator.

Une instance de l’attribut alt est utilisée correctement. Les autres ne le sont pas. Faites référence au validateur W3C.

Je ne comprend pas les erreurs que m’indique le validateur w3c

For instance, this one error says that the alt attribute is not allowed on the a element.
Error : Attribute alt not allowed on element a at this point.

It then gives a list of global attributes allowed for the a element.

alt is an attribute for the img element, but not for an anchor element.

This topic was automatically closed 180 days after the last reply. New replies are no longer allowed.